Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Edizioa:4η έκδ. αναθ.
Gaiak:
Aurkibidea:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)