Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Awdur)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Rhifyn:4η έκδ. αναθ.
Pynciau:
Tabl Cynhwysion:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)