Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Edició:4η έκδ. αναθ.
Matèries:
Taula de continguts:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)