Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Phiên bản: | 4η έκδ. αναθ. |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
Bằng: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Được phát hành: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
Bằng: Παντελιάδου, Σουζάνα
Được phát hành: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
Bằng: Μπιμπίρη, Ελένη
Được phát hành: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
Bằng: Παντελιάδου, Σουζάνα
Được phát hành: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
Bằng: Παπαναστασίου, Φώτης
Được phát hành: (2017)