Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Författare, medförfattare) |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Upplaga: | 4η έκδ. αναθ. |
Ämnen: |
Liknande verk
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
av: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Publicerad: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
av: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicerad: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
av: Μπιμπίρη, Ελένη
Publicerad: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
av: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicerad: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
av: Παπαναστασίου, Φώτης
Publicerad: (2017)