Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Na minha lista:
Autor principal: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Edição: | 4η έκδ. αναθ. |
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
por: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Publicado em: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
por: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicado em: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
por: Μπιμπίρη, Ελένη
Publicado em: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
por: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicado em: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
por: Παπαναστασίου, Φώτης
Publicado em: (2017)