Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Saved in:
Main Author: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Edition: | 4η έκδ. αναθ. |
Subjects: |
Similar Items
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
by: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Published: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
by: Παντελιάδου, Σουζάνα
Published: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
by: Μπιμπίρη, Ελένη
Published: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
by: Παντελιάδου, Σουζάνα
Published: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
by: Παπαναστασίου, Φώτης
Published: (2017)