Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Έκδοση: | 4η έκδ. αναθ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
ανά: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Έκδοση: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
ανά: Παντελιάδου, Σουζάνα
Έκδοση: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
ανά: Μπιμπίρη, Ελένη
Έκδοση: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
ανά: Παντελιάδου, Σουζάνα
Έκδοση: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
ανά: Παπαναστασίου, Φώτης
Έκδοση: (2017)