Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Rhifyn: | 4η έκδ. αναθ. |
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
gan: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Cyhoeddwyd: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
gan: Παντελιάδου, Σουζάνα
Cyhoeddwyd: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
gan: Μπιμπίρη, Ελένη
Cyhoeddwyd: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
gan: Παντελιάδου, Σουζάνα
Cyhoeddwyd: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
gan: Παπαναστασίου, Φώτης
Cyhoeddwyd: (2017)