Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Vydání: | 4η έκδ. αναθ. |
Témata: |
Podobné jednotky
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
Autor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Vydáno: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
Autor: Παντελιάδου, Σουζάνα
Vydáno: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
Autor: Μπιμπίρη, Ελένη
Vydáno: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
Autor: Παντελιάδου, Σουζάνα
Vydáno: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
Autor: Παπαναστασίου, Φώτης
Vydáno: (2017)