Το ελληνικό πανεπιστήμιο στο κατώφλι του 21ου αιώνα : ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής /

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση, τέτοια που έχει διαμορφωθεί στις μέρες μας, παρουσιάζει την εικόνα μιας νέας, ασαφούς και ρευστής πραγματικότητας. Δίπλα στα καθιερωμένα εκπαιδευτικά σχήματα παρουσιάζονται ολοένα νέα, πολλά από τα οποία παραμένουν ακόμα άτυπα. Ο χώρος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης διευρύνετ...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Τσαούσης, Δημήτριος Γ., 1931- (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Gutenberg, 1993.
丛编:Κοινωνιολογική και ανθρωπολογική βιβλιοθήκη ; 36
主题:
LEADER 04038nam a22002897a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20220114123421.0
008 201126s1993 gr |||g |||| 000 0 gre d
020 |a 960-01-0425-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 378.495 
100 1 |4 aut  |9 34356  |a Τσαούσης, Δημήτριος Γ.,  |d 1931- 
245 3 3 |a Το ελληνικό πανεπιστήμιο στο κατώφλι του 21ου αιώνα :   |b ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής /  |c Δ. Γ. Τσαούσης.  
260 |a Αθήνα :   |b Gutenberg,  |c 1993. 
300 |a 139 σ. ;   |c 21 εκ.  
490 0 |a Κοινωνιολογική και ανθρωπολογική βιβλιοθήκη ;   |v 36 
520 |a Η τριτοβάθμια εκπαίδευση, τέτοια που έχει διαμορφωθεί στις μέρες μας, παρουσιάζει την εικόνα μιας νέας, ασαφούς και ρευστής πραγματικότητας. Δίπλα στα καθιερωμένα εκπαιδευτικά σχήματα παρουσιάζονται ολοένα νέα, πολλά από τα οποία παραμένουν ακόμα άτυπα. Ο χώρος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης διευρύνεται σταθερά και γίνεται ολοένα και πιο σύνθετος. Η ανάγκη διαμόρφωσης του σε ένα ενιαίο σύνολο, ώστε να είναι σαφείς οι δυνατότητες που προσφέρει και οι συνδέσεις του με την κοινωνία και την οικονομία, καθίσταται πια πιεστική. Ποια θέση θα καταλάβουν τα Πανεπιστήμια στο νέο σχήμα που διαμορφώνεται; Ποιος θα είναι ο ρόλος τους στη νέα κοινωνία που αναδύεται από τις διαδικασίες που εκτυλίσσονται μπρος στα μάτια μας; Αυτά είναι τα κεντρικά ερωτήματα που απασχολούν τα κείμενα που έχουν συγκεντρωθεί εδώ και τα οποία επιδιώκουν δύο κύριους σκοπούς. Να επισημάνουν, πρώτον, ορισμένες καταστάσεις και ορισμένα ζητήματα κεντρικής σημασίας για τα Πανεπιστήμια. Να υπογραμμίσουν, δεύτερον, την ανάγκη τα Πανεπιστήμια να διατυπώσουν άποψη γύρω από τα ζητήματα αυτά, να αρθρώσουν τον δικό τους λόγο και να χαράξουν τη δική τους εκπαιδευτική πολιτική, αν θέλουν να κρατήσουν τη θέση τους στην πνευματική πρωτοπορία στα πλαίσια ενός ευρύτερου, ανοικτού και ευέλικτου συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 
650 7 |a Εκπαίδευση και κράτος  |z Ελλάδα  |9 54717 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63936  |a Εκπαίδευση, Ανώτατη  |z Ελλάδα 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 145142  |a Εκπαίδευση, Ανώτατη  |z Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 57911  |a Πανεπιστήμια  |z Ελλάδα 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 145143  |a Πανεπιστήμια  |z Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της 
700 |4 aut  |9 144456  |a Τσαούσης, Δημήτριος Γ.,   |d 1931-  |t Το ελληνικό πανεπιστήμιο στο κατώφλι του 21ου αιώνα 
710 2 |4 pbl  |9 27175  |a Gutenberg 
942 |c BK 
999 |c 77154  |d 77154 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 378_495000000000000_ΤΣΑ  |7 0  |9 100109  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-26  |e Δωρεά Τσαούση Μαρίας  |i 17922020  |l 0  |o 378.495 ΤΣΑ  |p 17922020  |r 2020-11-26  |w 2020-11-26  |y BK