Εκπαιδευτική πολιτική και ερμηνευτικά όρια: μια θεωρητική-μεθοδολογική διερεύνηση μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της μέσης εκπαίδευσης στη μεταπολεμική Ελλάδα /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Κύριοι συγγραφείς: Τζήκας, Χρήστος (Συγγραφέας), Κορομπόκης, Δ. (Συγγραφέας)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : [χ,ό], 2012.
Teme:
Opis
Opis knjige/članka:Ανάτυπο από το περιοδικό Θέματα ιστορίας της εκπαίδευσης. Τεύχος 10, 2012
Fizični opis:38 σ. ; 24 εκ.