Εκπαιδευτική πολιτική και ερμηνευτικά όρια: μια θεωρητική-μεθοδολογική διερεύνηση μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της μέσης εκπαίδευσης στη μεταπολεμική Ελλάδα /

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Κύριοι συγγραφείς: Τζήκας, Χρήστος (Συγγραφέας), Κορομπόκης, Δ. (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : [χ,ό], 2012.
Fag:
Beskrivelse
Emne beskrivelse:Ανάτυπο από το περιοδικό Θέματα ιστορίας της εκπαίδευσης. Τεύχος 10, 2012
Fysisk beskrivelse:38 σ. ; 24 εκ.