Μορφές και τρόποι εργασίας στο νηπιαγωγείο /

Από τη μακρόχρονη ασχολία μου με την προσχολική εκπαίδευση έχω αποκομίσει την εντύπωση ότι πολλές φορές οι απόψεις που επικρατούν και οι προβληματισμοί που εκφράζονται κινούνται σε θεωρητικό επίπεδο χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμογή. Άλλοτε πάλι το βάρος ρίχνεται μόνο στην π...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουτσουβάνου, Ευγενία (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Οδυσσέας, 1990.
Θέματα:
LEADER 04802nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20220115010913.0
008 201111s1990 gr a|||grb||| 000 0 gre d
020 |a 960-210-062-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.2 
100 1 |4 aut  |9 35918  |a Κουτσουβάνου, Ευγενία 
245 1 0 |a Μορφές και τρόποι εργασίας στο νηπιαγωγείο /  |c Ευγενία Κουτσουβάνου και ομάδα εργασίας Φωτεινή Αθανασούλα [κ.ά.]. 
260 |a Αθήνα :   |b Οδυσσέας,   |c 1990. 
300 |a 366 σ. :  |b εικ. ;  |c 20 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 |a Από τη μακρόχρονη ασχολία μου με την προσχολική εκπαίδευση έχω αποκομίσει την εντύπωση ότι πολλές φορές οι απόψεις που επικρατούν και οι προβληματισμοί που εκφράζονται κινούνται σε θεωρητικό επίπεδο χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμογή. Άλλοτε πάλι το βάρος ρίχνεται μόνο στην πράξη, η οποία ωστόσο δεν έχει καμιά σύνδεση με κάποιες συγκεκριμένες και έγκυρες θεωρητικές απόψεις. Λείπει έτσι η απαραίτητη σύνδεση και ο συσχετισμός της πράξης με τη θεωρία που θα επέτρεπε να επιτύχουμε τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα αποτελέσματα. Με την Ομάδα Εργασίας προσπαθήσαμε να καταγράψουμε τις εμπειρίες, τις δοκιμασίες, τους πειραματισμούς, και τελικά τα συμπεράσματα και τους προβληματισμούς της νηπιαγωγού για έναν ορισμένο χώρο. Η πρώτη αυτή εικόνα αποτελεί ταυτόχρονα και μια αφετηρία για τη δημιουργία σχετικής υποδομής. Το κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ανέπτυξε έναν τομέα της διδακτικής του εμπειρίας. Στόχος ήταν να αποδοθεί κυρίως με αμεσότητα και ρεαλισμό η εμπειρία της νηπιαγωγού. Δεν επιδιώχθηκε ιδιαίτερα η επιστημονική ανάλυση ή η εξαγωγή συμπερασμάτων. Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο μιας άλλης εργασίας. Τα ερωτήματα που τίθενται από τις νηπιαγωγούς, καθώς και τα ερωτήματα που έμμεσα συνάγονται από τα κείμενα, είναι καίρια και πρέπει να μας προβληματίσουν. Κυρίως σήμερα που βρισκόμαστε μπροστά σ' ένα νέο αναλυτικό πρόγραμμα. Τι μπορεί και τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός στην περίπτωση αυτή για να είναι «σύννομος» αλλά και «σύγχρονος του καιρού του»; Τι είναι σε θέση, εκ των πραγμάτων, να κάνει ο/η νηπιαγωγός, προκειμένου να εφαρμόσει νέες μεθόδους διδασκαλίας; Ποια προβλήματα συναντά και πώς αντιμετωπίζονται αυτά στην πράξη; Ποια θα είναι η στάση του απέναντι στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα; [...] (Από τον πρόλογο της Ευγενίας Κουτσουβάνου) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 66211  |a Εκπαίδευση, Προσχολική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62934  |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 60947  |a Νηπιαγωγεία  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
700 |9 143234  |a Κουτσουβάνου, Ευγενία  |t Μορφές και τρόποι εργασίας στο νηπιαγωγείο 
700 |4 oth  |9 143235  |a Αθανασούλα, Φωτεινή 
710 2 |4 pbl  |a Οδυσσέας  |9 26806 
942 |c BK 
999 |c 76658  |d 76658 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_200000000000000_ΚΟΥ  |7 0  |9 99351  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-11  |e Δωρεά Καλομενίδης   |i 19472020  |o 372.2 ΚΟΥ  |p 19472020  |r 2020-11-11  |w 2020-11-11  |y BK