Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική : βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση /
Η συνθήκη του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ που επέφερε στη Συνθήκη για την Ίδρυση της ΕΟΚ, δημιουργεί μια νέα κατάσταση για τα εκπαιδευτικά πράγματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών-μελών της. Η συλλογή των κειμένων στον παρόντα τόμο έχει σκοπό να παρουσιάσει την εκπαι...
Kaydedildi:
Diğer Yazarlar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Gutenberg,
1996.
|
Seri Bilgileri: | Βιβλιοθήκη κοινωνικής επιστήμης και κοινωνικής πολιτικής ;
46 |
Konular: |
LEADER | 03643nam a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20201126210123.0 | ||
008 | 201106s1996 gr |||g|f||| 000 0 gre d | ||
020 | |a 960-01-0635-5 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 379.4 |
245 | 1 | 0 | |a Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική : |b βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση / |c εισαγωγή, επιλογή και επιμέλεια Δ. Γ. Τσαούσης. |
260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 1996. | ||
300 | |a 301 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Βιβλιοθήκη κοινωνικής επιστήμης και κοινωνικής πολιτικής ; |v 46 | |
500 | |a Άνω του τίτλου: Κέντρο Κοινωνικής Μορφολογίας και Κοινωνικής Πολιτικής . Πρόγραμμα μετα-υποχρεωτικής εκπαιδευτικής πολιτικής | ||
520 | 3 | |a Η συνθήκη του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ που επέφερε στη Συνθήκη για την Ίδρυση της ΕΟΚ, δημιουργεί μια νέα κατάσταση για τα εκπαιδευτικά πράγματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών-μελών της. Η συλλογή των κειμένων στον παρόντα τόμο έχει σκοπό να παρουσιάσει την εκπαιδευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, έτσι όπως προκύπτει από τις διατάξεις της Συνθήκης, τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και τα κείμενα πολιτικής της Ε.Ε., προσφέροντας μια συνολική εικόνα της πολιτικής που διαμορφώνεται και των ευρύτερων τάσεων που αναπτύσσονται. Απευθύνεται, έτσι, κατά κύριο λόγο, σε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε κοινοτικά εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και σε εκείνους που ασχολούνται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, με τη διαμόρφωση και την άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής στη χώρα μας. Οι μεν πρώτοι θα έχουν τη δυνατότητα να δουν το πολιτικό πλαίσιο όπου εντάσσονται το κοινοτικό πρόγραμμα και οι συναφείς προς αυτό δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν, ενώ στους δεύτερους προσφέρεται μια ένδειξη του γενικότερου κλίματος αλλά και των τάσεων όπου κινείται, και θα εξακολουθεί να κινείται, η εθνική μας εκπαιδευτική πολιτική. | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 144511 |a Εκπαίδευση και κράτος |z Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της | |
700 | 1 | |4 edt |9 34356 |a Τσαούσης, Δημήτριος Γ., |d 1931- | |
710 | 2 | |4 pbl |9 27175 |a Gutenberg | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 76569 |d 76569 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 379_400000000000000_ΠΑΝ |7 0 |9 99239 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-11-06 |e Δωρεά Μαρία Τσαούση |i 17572020 |l 0 |o 379.4 ΠΑΝ |p 17572020 |r 2020-11-06 |w 2020-11-06 |y BK |