Οδηγός προσέγγισης των εφήβων : πως να τους μιλάτε ώστε να σας ακούν και να ακούτε ώστε να σας μιλούν /
Τι μπορεί να κάνει ο γονιός για να αντεπεξέλθει στις δυσμενείς συνθήκες της σύγχρονης πραγματικότητας; Ύστερα από πολύχρονη έρευνα, οι Faber και Mazlish, μετά από απειράριθμες διαλέξεις και μια μακρόχρονη, ακαταπόνητη διαδικασία συλλογής και ανταλλαγής πληροφοριών, οι δύο συγγραφείς ανέπτυξαν μια κα...
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | , |
---|---|
अन्य लेखक: | |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek English |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Μπουκουμάνης,
2007.
|
श्रृंखला: | Κοινωνικά θέματα / Μπουκουμάνη
|
विषय: |
LEADER | 03992nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20220130010648.0 | ||
008 | 201106s2007 gr a|||g |||| 000 0 gre d | ||
020 | |a 978-960-7458-69-8 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | 4 | |a 306.874 |
100 | |4 aut |9 143017 |a Faber, Adele | ||
240 | 1 | 0 | |a How to talk so teens will listen and listen so teens will talk |
245 | 1 | 0 | |a Οδηγός προσέγγισης των εφήβων : |b πως να τους μιλάτε ώστε να σας ακούν και να ακούτε ώστε να σας μιλούν / |c Αντέλ Φαμπερ, Ελεϊν Μάζλις ; μετάφραση Γιάννης Περαντωνάκης. |
260 | |a Αθήνα : |b Μπουκουμάνης, |c 2007. | ||
300 | |a 208 σ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Κοινωνικά θέματα / Μπουκουμάνη | |
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία. | ||
520 | 3 | |a Τι μπορεί να κάνει ο γονιός για να αντεπεξέλθει στις δυσμενείς συνθήκες της σύγχρονης πραγματικότητας; Ύστερα από πολύχρονη έρευνα, οι Faber και Mazlish, μετά από απειράριθμες διαλέξεις και μια μακρόχρονη, ακαταπόνητη διαδικασία συλλογής και ανταλλαγής πληροφοριών, οι δύο συγγραφείς ανέπτυξαν μια καινοτομική προσέγγιση με στόχο τη διατήρηση ενός ειλικρινούς, ανυπόκριτου, εμφορούμενου από σεβασμό διαλόγου, μεταξύ γονέων και εφήβων. Κατάμεστο από εφαρμόσιμες προτάσεις και εμπλουτισμένο από αληθινά περιστατικά, παραδειγματικά σκίτσα και "ανακεφαλαιώσεις, το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας συνιστά ένα πολύτιμο εργαλείο για τη θεμελίωση μιας υγιούς σχέσης, με έμφαση στην αμοιβαία κατανόηση και όχι στο πνεύμα της αντεκδίκησης. Η διαχείριση μιας πληθώρας προβληματισμών -όπως οι σχολικές κλίκες και τα πρώτα εφηβικά ραντεβού, ή σύγχρονων, όπως οι κραιπάλες μέθης και η διαδικτυακή τρομοκρατία- βοηθούν τους γονείς να αντιμετωπίσουν τις επιπλοκές προτού ξεφύγουν από τον έλεγχο. Με τον γνωστό εγκάρδιο, σαφή και συγκαταβατικό τρόπο, οι Faber και Mazlish υποδεικνύουν τεχνικές υποστήριξης και συγχρόνως αναδεικνύουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι γονείς να διατηρήσουν την επαφή με τα παιδιά τους κατά την ταραχώδη φάση της εφηβείας. | |
650 | 7 | |a Γονείς και παιδιά |9 66567 | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 58035 |a Επικοινωνία στην οικογένεια | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 138487 |a Γονική συμπεριφορά |x Ψυχολογικές απόψεις | |
700 | |9 143019 |a Faber, Adele |t Οδηγός προσέγγισης εφήβων | ||
700 | |4 aut |9 143020 |a Mazlish, Elaine | ||
700 | 1 | |4 trl |9 40713 |a Περαντωνάκης, Γιάννης | |
710 | 2 | |4 pbl |9 25852 |a Μπουκουμάνης | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 76565 |d 76565 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 306_874000000000000_FAB |7 0 |9 99235 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-11-06 |e Δωρεά Μαρία Τσαούση |i 17372020 |l 1 |o 306.874 FAB |p 17372020 |r 2021-02-24 |s 2021-02-24 |w 2020-11-06 |y BK |