e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
版: | 2η έκδ. |
主题: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
复印件 Unknown | 可用 预订 |