e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Rosili, 2003.
版:2η έκδ.
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658.84 ΒΛΑ
复印件 Unknown 可用  预订