e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Βλαχοπούλου, Μάρω (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Rosili, 2003.
Vydání:2η έκδ.
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.84 ΒΛΑ
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek