e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Rosili, 2003.
מהדורה:2η έκδ.
נושאים:
תיאור
סיכום:Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης (EPOS, Electronic Point of Sales), η χρήση έξυπνων καρτών (smart cards) και προγραμμάτων ποιότητας (loyalty programs), η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS), η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.
תיאור פיזי:626, [4] σ. : εικ., πιν. ; 24 εκ.
ביבליוגרפיה:Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
ISBN:960-7745-04-3