e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Βλαχοπούλου, Μάρω (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Rosili, 2003.
الطبعة:2η έκδ.
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης (EPOS, Electronic Point of Sales), η χρήση έξυπνων καρτών (smart cards) και προγραμμάτων ποιότητας (loyalty programs), η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS), η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.
وصف مادي:626, [4] σ. : εικ., πιν. ; 24 εκ.
بيبلوغرافيا:Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
ردمك:960-7745-04-3