Περιβαλλοντική κρίση : θέματα θεωρίας, μεθοδολογίας και ειδικών προσεγγίσεων /
Το βιβλίο αυτό αποτελεί το προϊόν ενός προγράμματος διακρατικής συνεργασίας, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα PETRA της ΕΟΚ.Στη συνεργασία αυτή συμμετείχαν,από ελληνικής πλευράς, το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ (ΕΛΚΑΜ), από ιταλικής πλευράς, το κρατικό ινστιτούτο "ANTONIO SERRA...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Άλλοι συγγραφείς: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Σύγχρονη Εποχή,
1993.
|
| Σειρά: | Ελληνικό Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών (ΕΛΚΑΜ)
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03533nam a22002777a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20201026145428.0 | ||
| 008 | 201016s1993 gr f|||g b||| 000 0 gre d | ||
| 020 | |a 960-224-695-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 363.7 ΠΕΡ |
| 130 | |9 142125 |a Περιβαλλοντική κρίση | ||
| 245 | 1 | 0 | |a Περιβαλλοντική κρίση : |b θέματα θεωρίας, μεθοδολογίας και ειδικών προσεγγίσεων / |c επιστημονική ευθύνη και επιμέλεια Κωνσταντίνος Λάσκαρις ; κριτές έκδοσης Κ. Κουτσόπουλος, Κ. Παναγόπουλος, Δ. Ρόκος. |
| 260 | |a Αθήνα : |b Σύγχρονη Εποχή, |c 1993. | ||
| 300 | |a 490, [6] σ. : |b πίν. ; |c 21 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Ελληνικό Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών (ΕΛΚΑΜ) | |
| 520 | 3 | |a Το βιβλίο αυτό αποτελεί το προϊόν ενός προγράμματος διακρατικής συνεργασίας, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα PETRA της ΕΟΚ.Στη συνεργασία αυτή συμμετείχαν,από ελληνικής πλευράς, το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ (ΕΛΚΑΜ), από ιταλικής πλευράς, το κρατικό ινστιτούτο "ANTONIO SERRA" και, από πορτογαλικής πλευράς, το πανεπιστήμιο της Λισαβόνας.Σκοπός του προγράμματος διακρατικής συνεργασίας ήταν, αφενός μεν, η διαμόρφωση κοινών εκπαιδευτικών προγραμμάτων επί θεμάτων προστασίας του περιβάλλοντος και διαχείρισης των φυσικών πόρων, αφετέρου δε, η παραγωγή σχετικού εκπαιδευτικού υλικού.Επιπλέον, το πρόγραμμα περιελάμβανε και ανταλλαγές εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεταφορά τόσο των όποιων διαμορφούμενων εμπειριών, όσο και των ιδιαιτεροτήτων του κάθε μέρους.Οι εκπαιδευτικές εισροές και εκροές μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών καθορίζονταν από επιμέρους συμφωνητικά, τα οποία έθεταν και τις γενικές προδιαγραφές του κάθε εκπαιδευτικού προϊόντος. | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 66383 |a Περιβάλλον |x Προστασία | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 55328 |a Περιβαλλοντική ηθική | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 63210 |a Περιβαλλοντική πολιτική | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 56576 |a Φυσικοί πόροι |x Διαχείριση |x Οικονομικές απόψεις | |
| 700 | 1 | |4 edt |9 39512 |a Λάσκαρις, Κωνσταντίνος | |
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27229 |a Σύγχρονη Εποχή | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 76198 |d 76198 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 363_700000000000000_ΠΕΡ |7 0 |9 98567 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-10-16 |e Δωρεά Παυλίτσα Κωνσταντίνου |i 24692019 |o 363.7 ΠΕΡ |p 24692019 |r 2020-10-16 |w 2020-10-16 |y BK | ||