Οι προδομένες διαθήκες : δοκίμιο /

Το δοκίμιο αυτό είναι γραμμένο σαν μυθιστόρημα, όπως όλα τα τελευταία βιβλία του Μίλαν Κούντερα, δοκίμια-μυθιστορήματα αλλά και μυθιστορήματα-δοκίμια: μέσα από εννιά ανεξάρτητα μέρη περνούν και διασταυρώνονται τα ίδια πρόσωπα: ο Στραβίνσκι και ο Κάφκα με τους περίεργους φίλους τους, τον Ερνέστ Ανσερ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Kundera, Milan, 1929- (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Χάρης, Γιάννης Η., 1953- (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
French
Έκδοση: Αθήνα : Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι. Δ. Κολλάρου, 1995.
Θέματα:
LEADER 03862nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210204063147.0
008 200817s1995 gr |||g |||| 000 e gre d
020 |a 960-05-0683-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h fre 
082 0 4 |a 891.864 
100 1 |4 aut  |9 41924  |a Kundera, Milan,  |d 1929- 
240 1 4 |a Les testaments trahis 
245 1 3 |a Οι προδομένες διαθήκες :  |b δοκίμιο /  |c Μίλαν Κούντερα ; μετάφραση από το γαλλικό πρωτότυπο Γιάννης Η. Χάρης.  
260 |a Αθήνα :  |b  Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι. Δ. Κολλάρου,  |c 1995. 
520 |a Το δοκίμιο αυτό είναι γραμμένο σαν μυθιστόρημα, όπως όλα τα τελευταία βιβλία του Μίλαν Κούντερα, δοκίμια-μυθιστορήματα αλλά και μυθιστορήματα-δοκίμια: μέσα από εννιά ανεξάρτητα μέρη περνούν και διασταυρώνονται τα ίδια πρόσωπα: ο Στραβίνσκι και ο Κάφκα με τους περίεργους φίλους τους, τον Ερνέστ Ανσερμέ και τον Μαξ Μπρόντ· ο Χέμινγουεϊ με τον βιογράφο του· ο Γιάνατσεκ με το μικρό έθνος του· ο Ραμπελαί με τους κληρονόμους του, τους μεγάλους μυθιστοριογράφους. Γιατί κεντρικός ήρωας του βιβλίου είναι η τέχνη του μυθιστορήματος: το πνεύμα του χιούμορ από το οποίο γεννήθηκε η περίεργη συγγένειά της με τη μουσική· η ιστορία της, που εκτυλίσσεται (όπως και της μουσικής) σε τρεις χρόνους· η αισθητική του τρίτου χρόνου (το σύγχρονο μυθιστόρημα)· η υπαρξιακή σοφία της. Mέσα από το πρίσμα αυτής της "σοφίας του μυθιστορήματος" το βιβλίο εξετάζει θεμελιακές καταστάσεις της εποχής μας: τις ηθικές δίκες κατά της τέχνης του αιώνα, του Σελίν και του Μαγιακόφσκι· την ανάμνηση σαν μορφή της λήθης· την αιδώ σαν ουσιαστική έννοια μιας εποχής που βασίζεται στο άτομο την αδιακρισία που έγινε συνήθεια πια και κανόνας που αναγγέλλει έτσι το λυκόφως του ατομισμού· τη μυστηριώδη δύναμη της θέλησης ενός νεκρού· τις διαθήκες· τις προδομένες διαθήκες: των καλλιτεχνών, της Ευρώπης, της τέχνης, της τέχνης του μυθιστορήματος. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63585  |a Λογοτεχνία  |x Ιστορία και κριτική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 64250  |a Μυθιστόρημα  |x Ιστορία και κριτική 
700 1 |9 141523  |a Kundera, Milan,  |d 1929-  |t Οι προδομένες διαθήκες 
700 1 |4 trl  |9 41926  |a Χάρης, Γιάννης Η.,  |d 1953- 
710 2 |4 pbl  |a Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι.Δ.Κολλάρου  |9 26783 
942 |c BK 
999 |c 75861  |d 75861 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 891_864000000000000_KUN  |7 0  |9 97954  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2020-08-17  |e Δωρεά Ξένια Ιορδανίδου  |i 18142020  |l 0  |o 891.864 KUN  |p 18142020  |r 2020-08-17  |w 2020-08-17  |y BK