Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
版:2η έκδ.
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658.5 ΤΣΙ
复印件 Unknown 可用  预订