Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
版:2η έκδ.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 658.5 ΤΣΙ
復印件 Unknown 可用  預訂