Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: |
658.5 ΤΣΙ |
---|---|
復印件 Unknown | 可用 預訂 |