Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Edisyon: | 2η έκδ. |
Konular: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: |
658.5 ΤΣΙ |
---|---|
Kopya Bilgisi Unknown | Kütüphanede Rezerve |