Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Editie: | 2η έκδ. |
Onderwerpen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: |
658.5 ΤΣΙ |
---|---|
Kopie Unknown | Beschikbaar Plaats een reservatie |