Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
Editie:2η έκδ.
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 658.5 ΤΣΙ
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie