Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
版:2η έκδ.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 658.5 ΤΣΙ
所蔵 Unknown 利用可  予約する