Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
Edizione:2η έκδ.
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 658.5 ΤΣΙ
Copia Unknown Disponibile  Richiedi