Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
מהדורה:2η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658.5 ΤΣΙ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה