Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
Edición:2η έκδ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658.5 ΤΣΙ
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva