Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Edition: | 2η έκδ. |
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
658.5 ΤΣΙ |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |