Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
Edició:2η έκδ.
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.5 ΤΣΙ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva