Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: |
658.5 ΤΣΙ |
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |