Καινοτομίες στην προσχολική εκπαίδευση : αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές στα προσχολικά προγράμματα /

Την τελευταία δεκαετία στις ΗΠΑ και σε άλλα μέρη του κόσμου εμφανίστηκε ένα νέο κίνημα στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι «αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές». Το 1986 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών (National Association for the Education of Young Children) των ΗΠΑ δη...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
主要な著者: Bredekamp, Sue (著者), Copple, Carol (著者)
その他の著者: Μαρκάκη, Ευαγγελία (翻訳家), Bredekamp, Sue.
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1998.
版:7η έκδ.
主題:
その他の書誌記述
要約:Την τελευταία δεκαετία στις ΗΠΑ και σε άλλα μέρη του κόσμου εμφανίστηκε ένα νέο κίνημα στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι «αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές». Το 1986 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών (National Association for the Education of Young Children) των ΗΠΑ δημοσίευσε ένα εγχειρίδιο (το οποίο επανεκδόθηκε το 1987) σχετικό με αυτές τις πρακτικές, με οδηγίες κι ένα σκελετό προγράμματος διδασκαλίας για μικρά παιδιά που βασίζεται στη νοητική αναπτυξιακή θεωρία, η οποία δίνει έμφαση στη μάθηση μέσω της ενεργητικής επαφής με ανθρώπους και υλικά. Μετά από συζητήσεις, έρευνες και εμπειρίες μιας ολόκληρης δεκαετίας, το εγχειρίδιο επανεξετάστηκε με βάση διάφορες κριτικές που του έγιναν και τον Ιανουάριο του 1997 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών εξέδωσε μια τρίτη έκδοση του εγχειριδίου, ενσωματώνοντας στοιχεία από τις κριτικές αυτές. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
物理的記述:198 σ. : εικ. ; 28 εκ.
書誌:Βιβλιογραφία σ.196 - 198.
ISBN:978-960-344-427-8