Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης : θεωρία και πράξη /
Η αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων προϋποθέτει την εφαρμογή των αρχών και των μεθόδων του management.Η αναγκαιότητα αυτή απορρέει τόσο από τη στενότητα των χρημάτων που διατίθεται για την παιδεία, όσο και από την αντίληψη ότι η παιδεία είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας της κοινωνικής κα...
Tallennettuna:
Päätekijä: | |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2008.
|
Painos: | 5η εκδ. |
Aiheet: |
LEADER | 03510nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20200211084336.0 | ||
008 | 191106s2008 gr |||g |||| 001 0 gre d | ||
999 | |c 75168 |d 75168 | ||
020 | |a 978-960-91459-09 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 371 |
100 | 1 | |4 aut |9 14934 |a Σαΐτης, Χρίστος Αθ. | |
245 | 1 | 0 | |a Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης : |b θεωρία και πράξη / |c Χρίστος Αθ. Σαΐτης. |
250 | |a 5η εκδ. | ||
251 | |a Βελτιωμένη και επαυξημένη | ||
260 | |a Αθήνα : |b [χ.ό.], |c 2008. | ||
300 | |a 546 σ. ; |c 24 εκ. | ||
520 | |a Η αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων προϋποθέτει την εφαρμογή των αρχών και των μεθόδων του management.Η αναγκαιότητα αυτή απορρέει τόσο από τη στενότητα των χρημάτων που διατίθεται για την παιδεία, όσο και από την αντίληψη ότι η παιδεία είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας της κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης μιας χώρας.Για κανένα λόγο, βέβαια, δεν αμφισβητείται πως η διδασκαλία αποτελεί την κύρια λειτουργία μέσα στο σχολείο.Ένα σύνολο, όμως, από άλλες ενέργειες θα εξασφαλίσουν καθημερινά το κατάλληλο πλαίσιο και τις συνθήκες για την απρόσκοπτη άσκησή της.Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να δώσει στους φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Καθηγητικών Σχολών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, τις απαραίτητες γνώσεις για την οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αφού κάποια μέρα οι περισσότεροι από αυτούς θα αναλάβουν διοικητικά καθήκοντα στην εκπαίδευση.Το παρόν εγχειρίδιο δηλαδή αποβλέπει στο να εξοπλίσει το μελλοντικό εκπαιδευτικό με διοικητικές γνώσεις που θα τον βοηθήσουν, είτε ως απλό μέλος του συλλόγου διδασκόντων είτε ως διευθυντή/ρια, να συντελέσει στην αποτελεσματική λειτουργία το σχολείου. | ||
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 63934 |a Εκπαίδευση |x Διοίκηση και οργάνωση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 67759 |a Σχολεία |x Διοίκηση και οργάνωση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 58765 |a Διευθυντές σχολείων | |
700 | 1 | |9 120548 |a Σαΐτης, Χρίστος Αθ. |t Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης : θεωρία και πράξη | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_000000000000000_ΣΑΙ |7 0 |9 95636 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-11-06 |e Δωρεά |i 15462019 |l 3 |o 371 ΣΑΙ |p 15462019 |r 2022-02-22 |s 2022-01-24 |w 2019-11-06 |y BK |