Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /
Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | , |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Παρατηρητής,
[198-].
|
シリーズ: | Εκπαίδευση και κοινωνία ;
3 |
主題: |
要約: | Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης... |
---|---|
記述事項: | Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές |
物理的記述: | 418 σ. ; 21 εκ. |
ISBN: | 960-260-194-9 |