Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Banks, Oliver T. (著者)
その他の著者: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (翻訳家), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (編集者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
シリーズ:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
主題:
その他の書誌記述
要約:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
記述事項:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
物理的記述:418 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-260-194-9