Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Banks, Oliver T. (Autore)
Altri autori: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (Traduttore), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (Redattore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
English
Pubblicazione: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
Serie:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
Soggetti:
Descrizione
Riassunto:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
Descrizione del documento:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
Descrizione fisica:418 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-260-194-9