Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /
Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...
Salvato in:
Autore principale: | |
---|---|
Altri autori: | , |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek English |
Pubblicazione: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Παρατηρητής,
[198-].
|
Serie: | Εκπαίδευση και κοινωνία ;
3 |
Soggetti: |
Riassunto: | Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης... |
---|---|
Descrizione del documento: | Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές |
Descrizione fisica: | 418 σ. ; 21 εκ. |
ISBN: | 960-260-194-9 |