Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Banks, Oliver T. (Auteur)
Autres auteurs: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (Traducteur), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (Éditeur intellectuel)
Format: Livre
Langue:Greek
English
Publié: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
Collection:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
Sujets:
Description
Résumé:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
Description:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
Description matérielle:418 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-260-194-9