Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Banks, Oliver T. (Egilea)
Beste egile batzuk: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (Itzultzailea), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (Argitaratzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
English
Argitaratua: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
Saila:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
Alearen deskribapena:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
Deskribapen fisikoa:418 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-260-194-9