Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /
Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | |
---|---|
অন্যান্য লেখক: | , |
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek English |
প্রকাশিত: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Παρατηρητής,
[198-].
|
মালা: | Εκπαίδευση και κοινωνία ;
3 |
বিষয়গুলি: |
সংক্ষিপ্ত: | Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης... |
---|---|
উপাদানের বিবরণ: | Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές |
দৈহিক বর্ননা: | 418 σ. ; 21 εκ. |
আইসবিএন: | 960-260-194-9 |