Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Banks, Oliver T. (Author)
অন্যান্য লেখক: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (Translator), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (Editor)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
English
প্রকাশিত: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
মালা:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
বিষয়গুলি:
বিবরন
সংক্ষিপ্ত:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
উপাদানের বিবরণ:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
দৈহিক বর্ননা:418 σ. ; 21 εκ.
আইসবিএন:960-260-194-9