Γλωσσική διδασκαλία χθες, σήμερα, αύριο : μια πολιτική προσέγγιση /
Το παρόν βιβλίο εστιάζει στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Πρώτος στόχος του είναι να παρουσιάσει την έντονη επιστημονική κινητικότητα που παρατηρείται διεθνώς κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ξεκινώντας όμως από το παρελθόν, επειδή η τρέχουσα επιστημονική πραγματικότητα είναι αδύνατο να κατανοηθε...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,
2017.
|
Θέματα: |
LEADER | 04194nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20200504144201.0 | ||
008 | 191017s2017 gr af||| |||| 00| 0 gre d | ||
999 | |c 74841 |d 74841 | ||
020 | |a 978-960-231-180-6 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 489.38 |
100 | 1 | |4 aut |9 16134 |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. | |
245 | 1 | 0 | |a Γλωσσική διδασκαλία χθες, σήμερα, αύριο : |b μια πολιτική προσέγγιση / |c Δημήτρης Κουτσογιάννης ; ενοποίηση, διόρθωση κειμένων και ευρετηρίου Ίλια Παπαστάθη. |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη, |c 2017. | ||
300 | |a 398 σ. : |b πίν., σχεδιαγρ. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
520 | |a Το παρόν βιβλίο εστιάζει στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Πρώτος στόχος του είναι να παρουσιάσει την έντονη επιστημονική κινητικότητα που παρατηρείται διεθνώς κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ξεκινώντας όμως από το παρελθόν, επειδή η τρέχουσα επιστημονική πραγματικότητα είναι αδύνατο να κατανοηθεί χωρίς τη συνδρομή της ιστορίας. Δεύτερος στόχος είναι η προσπάθεια για ανάγνωση του βαθύτερου πολιτικού υπόβαθρου της κάθε πρότασης. Για να το πετύχει αυτό, ο συγγραφέας επιχειρεί να εγγράψει κάθε πρόταση στα ιστορικά της συμφραζόμενα, που σημαίνει ότι ένας τρίτος βασικός στόχος είναι η σύνδεση του όλου προβληματισμού με την ιστορική μεταβολή και κυρίως με τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης. Τέλος, βασικός στόχος του βιβλίου είναι να αξιοποιήσει τη διεθνή και τοπική επιστημονική αναζήτηση, προκειμένου να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις για τη (γλωσσική) εκπαίδευση που ξεπερνούν τα επιμέρους παραδείγματα και κινούνται προς την κατεύθυνση της σύνθεσης. Για να γίνει αυτό πιο εύκολο αλλά και για να αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος της τοπικότητας, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη σύνδεση κάθε λόγου με την ελληνική πραγματικότητα. | ||
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 54542 |a Ελληνική γλώσσα, Νέα |x Σπουδή και διδασκαλία | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 63514 |a Γλώσσα και εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68026 |a Γλωσσολογία | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 58273 |a Γλώσσα και γλώσσες |x Σπουδή και διδασκαλία | |
700 | 1 | |9 138720 |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. |t Γλωσσική διδασκαλία χθες, σήμερα, αύριο | |
700 | |4 edt |9 138721 |a Παπαστάθη, Ίλια | ||
710 | 2 | |4 pbl |9 47843 |a Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |b Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. |b Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 489_380000000000000_ΚΟΥ |7 0 |9 95214 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-10-17 |e Δωρεά Ινστιτούτο Νεολληνικών Σπουδών |i 15212019 |l 0 |o 489.38 ΚΟΥ |p 15212019 |r 2019-10-17 |w 2019-10-17 |y BK |