Διδακτική της τέχνης: προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική αγωγή /
Τούτο το βιβλίο αφορά την καλλιτεχνική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο ως το τέλος γυμνασίου. Γράφτηκε για όσους διδάσκουν μέσα και έξω από την τάξη, αλλά συνιστάται και στους διευθυντές, τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των σχολείων, τους γονείς και άλλους ενδιαφερόμενους πολίτες των οποίων το όραμ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , , , , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Νεφέλη,
1993.
|
Σειρά: | Βιβλιοθήκη της τέχνης ;
33 |
Θέματα: |
LEADER | 03887nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20201102083543.0 | ||
008 | 191016s1993 gr ao||g |||| 00| 0 gre d | ||
020 | |a 978-960-211-393-6 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | 4 | |a 372.5 |
100 | |4 aut |9 138674 |a Chapman, Laura H., |d 1935- | ||
240 | 1 | 0 | |a Approaches to art in education |
245 | 1 | 0 | |a Διδακτική της τέχνης: |b προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική αγωγή / |c μετάφραση Ανδρέας Λαπούρτας ...[κ.ά.] ; επιμέλεια Παύλος Χριστοδουλίδης. |
260 | |a Αθήνα: |b Εκδόσεις Νεφέλη, |c 1993. | ||
300 | |a v, 434 σ. : |b εικ., φωτ.; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Βιβλιοθήκη της τέχνης ; |v 33 | |
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία. | ||
520 | 3 | |a Τούτο το βιβλίο αφορά την καλλιτεχνική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο ως το τέλος γυμνασίου. Γράφτηκε για όσους διδάσκουν μέσα και έξω από την τάξη, αλλά συνιστάται και στους διευθυντές, τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των σχολείων, τους γονείς και άλλους ενδιαφερόμενους πολίτες των οποίων το όραμα και η υποστήριξη είναι ζωτικά για ζωντανά και επιτυχή σχολικά προγράμματα. Για να αναπτυχθούν τέτοια προγράμματα είναι αναγκαία μια ριζική επανεξέταση των σκοπών της καλλιτεχνικής αγωγής. Η καλλιτεχνική αγωγή πρέπει να αναγνωρισθεί ως ουσιαστικό μάθημα στο σχολικό πρόγραμμα και όχι ως εκπαιδευτική διακόσμηση. Η καλλιτεχνική αγωγή πρέπει να καλλιεργήσει μια περιεκτικότερη κατανόηση της σημασίας της τέχνης στη ζωή των παιδιών. Δεν συνιστά καλλιτεχνική εκπαίδευση το να χορηγήσουμε απλώς υλικά για τέχνη στα παιδιά ώστε να τα απασχολήσουμε μια βροχερή ημέρα ούτε το να ανακαλύψουμε και να εκπαιδεύσουμε τα λίγα εκείνα παιδιά που φαίνονται να είναι καλλιτεχνικά προικισμένα. | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68580 |a Τέχνη |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 63699 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Προγράμματα δραστηριοτήτων | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 65641 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Διδασκαλία | |
700 | |9 138675 |a Chapman, Laura H., |d 1935- |t Διδακτική της τέχνης | ||
700 | |9 138676 |a Λαπούρτας, Ανδρέας |4 trl | ||
700 | 1 | |9 46837 |a Χαραλαμπίδης, Γιάννης |4 trl | |
700 | |9 142808 |a Κυπραίου, Ειρήνη |4 trl | ||
700 | |9 142809 |a Βαρδάλου, Αγγελική |4 trl | ||
700 | 1 | |9 47253 |a Χριστοδουλίδης, Παύλος |4 edt | |
710 | 2 | |4 pbl |9 26176 |a Νεφέλη | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 74821 |d 74821 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |7 0 |9 95189 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-10-16 |e Δωρεά |i 16882019 |l 6 |m 1 |o 372.5 CHA |p 16882019 |r 2021-06-16 |s 2021-05-27 |w 2019-10-16 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |7 0 |9 99096 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-11-02 |e Δωρεά Ευγενία Καλαβριώτη |i 19172020 |o 372.5 CHA |p 19172020 |r 2020-11-02 |t αντ.1 |w 2020-11-02 |y BK |