Διδακτική της τέχνης: προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική αγωγή /

Τούτο το βιβλίο αφορά την καλλιτεχνική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο ως το τέλος γυμνασίου. Γράφτηκε για όσους διδάσκουν μέσα και έξω από την τάξη, αλλά συνιστάται και στους διευθυντές, τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των σχολείων, τους γονείς και άλλους ενδιαφερόμενους πολίτες των οποίων το όραμ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Chapman, Laura H., 1935- (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Λαπούρτας, Ανδρέας (Μεταφραστής), Χαραλαμπίδης, Γιάννης (Μεταφραστής), Κυπραίου, Ειρήνη (Μεταφραστής), Βαρδάλου, Αγγελική (Μεταφραστής), Χριστοδουλίδης, Παύλος (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα: Εκδόσεις Νεφέλη, 1993.
Σειρά:Βιβλιοθήκη της τέχνης ; 33
Θέματα:
LEADER 03887nam a22003737a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20201102083543.0
008 191016s1993 gr ao||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 978-960-211-393-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 372.5 
100 |4 aut  |9 138674  |a Chapman, Laura H.,  |d 1935- 
240 1 0 |a Approaches to art in education 
245 1 0 |a Διδακτική της τέχνης:   |b προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική αγωγή /  |c μετάφραση Ανδρέας Λαπούρτας ...[κ.ά.] ; επιμέλεια Παύλος Χριστοδουλίδης. 
260 |a Αθήνα:   |b Εκδόσεις Νεφέλη,   |c 1993. 
300 |a v, 434 σ. :   |b εικ., φωτ.;   |c 24 εκ. 
490 0 |a Βιβλιοθήκη της τέχνης ;   |v 33 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 3 |a Τούτο το βιβλίο αφορά την καλλιτεχνική εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο ως το τέλος γυμνασίου. Γράφτηκε για όσους διδάσκουν μέσα και έξω από την τάξη, αλλά συνιστάται και στους διευθυντές, τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των σχολείων, τους γονείς και άλλους ενδιαφερόμενους πολίτες των οποίων το όραμα και η υποστήριξη είναι ζωτικά για ζωντανά και επιτυχή σχολικά προγράμματα. Για να αναπτυχθούν τέτοια προγράμματα είναι αναγκαία μια ριζική επανεξέταση των σκοπών της καλλιτεχνικής αγωγής. Η καλλιτεχνική αγωγή πρέπει να αναγνωρισθεί ως ουσιαστικό μάθημα στο σχολικό πρόγραμμα και όχι ως εκπαιδευτική διακόσμηση. Η καλλιτεχνική αγωγή πρέπει να καλλιεργήσει μια περιεκτικότερη κατανόηση της σημασίας της τέχνης στη ζωή των παιδιών. Δεν συνιστά καλλιτεχνική εκπαίδευση το να χορηγήσουμε απλώς υλικά για τέχνη στα παιδιά ώστε να τα απασχολήσουμε μια βροχερή ημέρα ούτε το να ανακαλύψουμε και να εκπαιδεύσουμε τα λίγα εκείνα παιδιά που φαίνονται να είναι καλλιτεχνικά προικισμένα. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 68580  |a Τέχνη   |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63699  |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 65641  |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Διδασκαλία 
700 |9 138675  |a Chapman, Laura H.,  |d 1935-  |t Διδακτική της τέχνης 
700 |9 138676  |a Λαπούρτας, Ανδρέας  |4 trl 
700 1 |9 46837  |a Χαραλαμπίδης, Γιάννης  |4 trl 
700 |9 142808  |a Κυπραίου, Ειρήνη  |4 trl 
700 |9 142809  |a Βαρδάλου, Αγγελική  |4 trl 
700 1 |9 47253  |a Χριστοδουλίδης, Παύλος  |4 edt 
710 2 |4 pbl  |9 26176  |a Νεφέλη 
942 |c BK 
999 |c 74821  |d 74821 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 95189  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-10-16  |e Δωρεά  |i 16882019  |l 6  |m 1  |o 372.5 CHA  |p 16882019  |r 2021-06-16  |s 2021-05-27  |w 2019-10-16  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 99096  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-02  |e Δωρεά Ευγενία Καλαβριώτη  |i 19172020  |o 372.5 CHA  |p 19172020  |r 2020-11-02  |t αντ.1  |w 2020-11-02  |y BK