Γραμματική της αγγλικής γλώσσας : θεωρία, παραδείγματα, ασκήσεις /
Οι συνεργάτες μου κι εγώ έχουμε τη χαρά να προσφέρουμε στους Έλληνες αναγνώστες μια καινούρια γραμματική της αγγλικής γλώσσας, που πληρεί τις προϋποθέσεις, ώστε να είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τους μαθητές στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και για τους δασκάλους στη διδασκαλία της, καθώς και έ...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γιάννη Ρίζου,
2006.
|
主題: |
LEADER | 04828nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20210208101939.0 | ||
008 | 191009s2006 gr a|||g |||| 00| 0 gre d | ||
999 | |c 74745 |d 74745 | ||
020 | |a 978-960-88042-6-5 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 425 |
100 | 1 | |4 aut |4 edt |9 5741 |a Μούμα Ευαγγελία | |
245 | 1 | 0 | |a Γραμματική της αγγλικής γλώσσας : |b θεωρία, παραδείγματα, ασκήσεις / |c φιλολογική επιμέλεια, συγγραφή και διόρθωση Ευαγγελία Μούμα ; εικονογράφηση Νικόλαος Τσουκνίδας. |
260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Γιάννη Ρίζου, |c 2006. | ||
300 | |a 526 σ. : |b εικ. ; |c 25 εκ. | ||
520 | |a Οι συνεργάτες μου κι εγώ έχουμε τη χαρά να προσφέρουμε στους Έλληνες αναγνώστες μια καινούρια γραμματική της αγγλικής γλώσσας, που πληρεί τις προϋποθέσεις, ώστε να είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τους μαθητές στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και για τους δασκάλους στη διδασκαλία της, καθώς και ένα σημαντικό βοήθημα για όσους ανατρέξουν σ' αυτή. Επειδή η γραμματική απευθύνεται σε ευρύ αναγνωστικό κοινό, η μεγάλη πρόκληση για την ομάδα μας ήταν ότι η γραμματική έπρεπε να είναι ταυτόχρονα απλή στο ύφος και στα θέματα, αλλά και πιο λεπτομερειακή για πιο απαιτητικούς αναγνώστες. Το στίγμα, συνεπώς, της γραμματικής μας ορίζεται από τα εξής δυο στοιχεία: την πληρότητα και την απλότητα. Δηλαδή, αφενός παρουσιάζει μια πλήρη γραμματική, εισδύοντας σε βάθος και σε λεπτομέρειες, και αφετέρου την παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο- επίσης, γραμμένη στα ελληνικά, η γραμματική απευθύνεται στον Έλληνα μαθητή και, γνωρίζοντας τα σημεία που του δημιουργούν προβλήματα, προσπαθεί να τα διευκρινίσει και να τον βοηθήσει σιγά-σιγά να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγγλική γλώσσα. Η γραμματική μας, όμως, απευθύνεται και στους δασκάλους της αγγλικής γλώσσας: τονίζει τη σταθερότητα της σύνταξης, αλλά δε μένει στην εργαστηριακή εφαρμογή κανόνων· αντίθετα, δίνει ταυτόχρονα έμφαση στην πλαστικότητα της γλώσσας και παρέχει αρκετά βοηθήματα για τη μετάδοση αυτού του σημείου κατά τη διδασκαλία τους. Πριν από το εγχείρημα θέσαμε στους εαυτούς μας τις εξής δύο ερωτήσεις: Υπάρχει χώρος στην ξενόγλωσση εκπαίδευση για μια ακόμη γραμματική της αγγλικής γλώσσας; Υπάρχει δυνατότητα η νέα γραμματική να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και από πλευράς αποτελεσματικότητας; Ελπίζουμε ότι η παρούσα γραμματική έχει πετύχει τους στόχους της και η απάντηση σας ερωτήσεις είναι καταφατική. (από τον πρόλογο του εκδότη) | ||
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68044 |a Αγγλική γλώσσα |x Γραμματική | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68058 |a Αγγλική γλώσσα |x Διδακτικά βιβλία για ξενόγλωσσους |x Ελληνικά | |
700 | |4 ill |9 138484 |a Τσουκνίδας, Νικόλαος | ||
700 | 1 | |9 138485 |a Μούμα Ευαγγελία |t Γραμματική της αγγλικής γλώσσας | |
710 | 2 | |4 pbl |a Ρίζος |9 26721 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 425_000000000000000_ΜΟΥ |7 1 |9 95096 |a KDBK |b KDBK |c RR |d 2019-10-09 |e Αγορά |i 10402019 |l 0 |o 425 ΜΟΥ |p 10402019 |r 2019-10-09 |w 2019-10-09 |y BK |