Η σχολική θεατρική παράσταση, το θεατρικό παιχνίδι και ο κοινωνικός αποκλεισμός στη σχολική τάξη : μια προσέγγιση μέσα από τη θεωρία, την πράξη και την έρευνα /
Το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας. Καθημερινά συναναστρέφονται σ’ αυτό παιδιά με πολύ διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Πολλές φορές οι διαφορές αυτές οδηγούν σε μια μορφή "κοινωνικού αποκλεισμού" μέσα στην ίδια τη σχολική τάξη. Μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη:
Εκδόσεις Φυλάτος,
2018.
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03324nam a22002537a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20200124153713.0 | ||
| 008 | 191007s2018 gr o|||g |||| 00| 0 gre d | ||
| 999 | |c 74702 |d 74702 | ||
| 020 | |a 978-618-5318-42-0 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 372.66 |
| 100 | |4 aut |9 138412 |a Παπαθανασίου, Ευαγγελία | ||
| 245 | 1 | 0 | |a Η σχολική θεατρική παράσταση, το θεατρικό παιχνίδι και ο κοινωνικός αποκλεισμός στη σχολική τάξη : |b μια προσέγγιση μέσα από τη θεωρία, την πράξη και την έρευνα / |c Ευαγγελία Παπαθανασίου. |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη: |b Εκδόσεις Φυλάτος, |c 2018. | ||
| 300 | |a 264 σ. : |b φωτ. ; |c 23 εκ. | ||
| 520 | |a Το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας. Καθημερινά συναναστρέφονται σ’ αυτό παιδιά με πολύ διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Πολλές φορές οι διαφορές αυτές οδηγούν σε μια μορφή "κοινωνικού αποκλεισμού" μέσα στην ίδια τη σχολική τάξη. Μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, διαφορετική πολιτισμική ταυτότητα, είναι κάποιοι από τους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τις σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους αλλά και τη σχολική επίδοσή τους. Το Θεατρικό Παιχνίδι μπορεί να γίνει ένα πολύ δυναμικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού και οι ευκαιρίες για σχολικές θεατρικές παραστάσεις μπορούν να δώσουν την ώθηση στην τάξη να γίνει ομάδα και στον δάσκαλο να γίνει εμψυχωτής και συνοδοιπόρος. Το θέατρο βοηθά το κάθε παιδί να ανακαλύψει τα όριά του, να αναπτύξει την αυτοεκτίμησή του και να ενταχθεί ομαλά στην ομάδα που λέγεται "τάξη". Με το θέατρο και με κάθε δράση που σχετίζεται μ’ αυτό, το παιδί κάνει ένα βήμα από το "εγώ" στο "εμείς". | ||
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 62629 |a Θέατρο στην εκπαίδευση | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 67724 |a Εκπαίδευση και κοινωνία | |
| 650 | 7 | |9 62630 |a Θεατρικό παιχνίδι |2 GR-kkKDBK | |
| 700 | |9 138414 |a Παπαθανασίου, Ευαγγελία |t Η σχολική θεατρική παράσταση, το θεατρικό παιχνίδι και ο κοινωνικός αποκλεισμός στη σχολική τάξη | ||
| 710 | 2 | |4 pbl |9 32527 |a Φυλάτος | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_660000000000000_ΠΑΠ |7 0 |9 95046 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-10-07 |e Αγορά |i 12852019 |l 1 |o 372.66 ΠΑΠ |p 12852019 |r 2021-03-22 |s 2021-02-19 |w 2019-10-07 |y BK | ||