Ευριπίδης ο ποιητής των παθών /

Ο Martin Hose με το βιβλίο αυτό επιδιώκει να παρουσιάσει τη μεγάλη ποίηση του Ευριπίδη στο αναγνωστικό κοινό του 21ου αιώνα, που δεν αποτελείται αποκλειστικά από φιλολόγους. Ουσιαστικό στοιχείο της ποίησης αυτής είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο ο Ευριπίδης συνέθεσε τις τραγωδίες του. Στην Αθήνα, που...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Hose, Martin (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ταραντίλη , Μπέττυ (Μεταφραστής), Μπεζαντάκος, Νικόλαος Π. (Επιμελητής έκδοσης), Hose, Martin.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Α. Καρδαμίτσα, 2011.
Θέματα:
LEADER 03868nam a22003137a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191004145736.0
008 191003s2011 gr ||||g |||| 001 0 gre d
999 |c 74684  |d 74684 
020 |a 978-960-354-286-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 880.4 
100 |4 aut  |9 138328  |a Hose, Martin 
245 1 0 |a Ευριπίδης  |b ο ποιητής των παθών /   |c Martin Hose ; μετάφραση Μπέττυ Ταραντίλη ; φιλολογική επιμέλεια Νικ. Π. Μπεζαντάκος. 
246 1 1 |a Euripides. Der Dichter der Leidenschaften 
260 |a Αθήνα :   |b Α. Καρδαμίτσα,  |c 2011.  
300 |a 423 σ. ;  |c 14 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία σ. 393-414 Ευρετήριο σ. 415-423 
520 |a Ο Martin Hose με το βιβλίο αυτό επιδιώκει να παρουσιάσει τη μεγάλη ποίηση του Ευριπίδη στο αναγνωστικό κοινό του 21ου αιώνα, που δεν αποτελείται αποκλειστικά από φιλολόγους. Ουσιαστικό στοιχείο της ποίησης αυτής είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο ο Ευριπίδης συνέθεσε τις τραγωδίες του. Στην Αθήνα, που γενικά χαρακτηριζόταν από πατριαρχική κοινωνική δομή, είχε αναπτυχθεί ένα νέο ενδιαφέρον πολίτευμα, η δημοκρατία. Ταυτόχρονα επικρατούσας νέες πνευματικές τάσεις, όπως η ριζοσπαστική σκέψη της σοφιστικής. Η συναρπαστική συνύπαρξη παράδοσης της παλαιάς θρησκείας αφ’ενός και η επικράτηση των νέων αυτών τάσεων προκάλεσε ένα φοβερό πόλεμο που κατέστρεψε την Ελλάδα. Κύρια θέση του βιβλίου αυτού, που προσδοκεί να αποτελέσει χρήσιμη εισαγωγή για τον ιδιαίτερο γραφής των τραγωδιών του Ευριπίδη, είναι πως ο συγγραφεύς ενδιαφερόταν να θέσει το κοινό του αντιμέτωπο με ανοικτά ζητήματα της κοινωνίας, με καταστάσεις που απαιτούν διαφορετικούς, συχνά αντιφατικούς τρόπους παρατήρησης και αξιολόγησης. Παράλληλα έχει και ένα φιλόδοξο στόχο: να δείξει ότι στα διασωθέντα 18 έργα του Ευριπίδη διακρίνει κανείς ένα διαρκή πειραματισμό. Ότι τα έργα του δεν χαρακτηρίζονται από μία μορφή του τραγικού, αλλά από πολλούς διαφορετικούς τρόπους σύνθεσης μιας τραγωδίας. 
600 1 7 |a Ευριπίδης,  |d 480-406 π.Χ.  |x Ερμηνεία και κριτική  |9 1764 
650 7 |2 GR-kkKDBKGR-kkKDBK  |9 63749  |a Γραμματεία, Αρχαία ελληνική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 68183  |a Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62493  |a Ελληνικό δράμα (Τραγωδία) 
700 |4 trl  |9 138330  |a Ταραντίλη , Μπέττυ 
700 1 |4 edt  |9 7462  |a Μπεζαντάκος, Νικόλαος Π. 
700 |9 138331  |a Hose, Martin.  |t Ευριπίδης 
710 2 |4 pbl  |9 28019  |a Καρδαμίτσα 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 880_400000000000000_HOS  |7 0  |9 95013  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2019-10-03  |e Αγορά  |i 13792019  |l 0  |o 880.4 HOS  |p 13792019  |r 2019-10-03  |w 2019-10-03  |y BK