Γλωσσικές διαταραχές : μια πρακτική προσέγγιση στην αξιολόγηση και την παρέμβαση /

Αξιολόγηση και παρέμβαση για παιδιά με γλωσσικά προβλήματα. Υιοθετώντας μια λειτουργική προσέγγιση, η 6η έκδοση του εγχειριδίου "Γλωσσικές διαταραχές" εστιάζει στα γλωσσικά προβλήματα των παιδιών με ολιστική προοπτική. Σε αντίθεση με άλλα βιβλία αναφοράς για τις γλωσσικές διαταραχές, κινεί...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Owens, Robert E. Jr. 1944- (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Τόκη, Ευγενία Ι. (Μεταφραστής, Επιμελητής έκδοσης), Owens, Robert Ε. Jr. 1944-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: [Πάτρα] : Gotsis, 2016.
Θέματα:
LEADER 05177nam a22003017a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191025170218.0
008 190916s2016 gr ||||g |||| 001 0 gre d
999 |c 74361  |d 74361 
020 |a 978-960-9427-52-4  
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 616.85 
100 |4 aut  |a Owens, Robert E.  |c Jr.  |d 1944-  |9 70267 
240 1 0 |a Language disorders : a functional approach to assessment and intervention  
245 1 0 |a Γλωσσικές διαταραχές :  |b μια πρακτική προσέγγιση στην αξιολόγηση και την παρέμβαση /   |c Robert Ε. Owens ; επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Ευγενία Ι. Τόκη. 
260 |a [Πάτρα] :   |b Gotsis,  |c 2016. 
300 |a 624 σ. :  |b πίν. ;  |c 29 εκ. 
504 |a Περιέχει ευρετήριο. 
520 |a Αξιολόγηση και παρέμβαση για παιδιά με γλωσσικά προβλήματα. Υιοθετώντας μια λειτουργική προσέγγιση, η 6η έκδοση του εγχειριδίου "Γλωσσικές διαταραχές" εστιάζει στα γλωσσικά προβλήματα των παιδιών με ολιστική προοπτική. Σε αντίθεση με άλλα βιβλία αναφοράς για τις γλωσσικές διαταραχές, κινείται από την αξιολόγηση μέσω της παρέμβασης, δίνοντας έμφαση στις καθολικές τεχνικές που λειτουργούν για όλες τις καθυστερήσεις και διαταραχές. Με πάνω από 1.200 νέες αναφορές, παρέχει ένα ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο και δίνει έμφαση στις πρακτικές που βασίζονται σε ισχυρά επιστημονικά τεκμήρια. Η αξιολόγηση και η παρέμβαση τονίζουν το φυσικό περιβάλλον του παιδιού και τους συνομιλητές. Παρεμβάσεις περιλαμβάνονται τόσο για το οικογενειακό όσο και το σχολικό περιβάλλον. Τι νέο κομίζει η 6η έκδοση; Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με την πρόωρη παρέμβαση στην επικοινωνία (Κεφάλαιο 3) ακολουθεί το μοντέλο που στηρίζεται από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και την Αμερικανική Ένωση Ομιλίας, Γλώσσας και Ακοής και συζητά την έγκαιρη παρέμβαση, την αξιολόγηση για πρώιμη παρέμβαση, το διεπιστημονικό μοντέλο αξιολόγησης και τις στρατηγικές παρέμβασης. - Το κεφάλαιο για την ανάλυση γλωσσών, συμπληρωμένο σημαντικά (Κεφάλαιο 7), εξετάζει τη διαδικασία της ανάλυσης της γλώσσας σε εκφωνήματα, με τους γλωσσικούς εταίρους και σε συνθήκες επικοινωνίας. - Νέες πληροφορίες σχετικά με την επαυξητική και εναλλακτική επικοινωνία (ΕΕΕ) εμφανίζονται σε αυτή την έκδοση. - Νέες πληροφορίες για τα αποτελέσματα της παρέμβασης και της ένταξης (Κεφάλαιο 12) αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες συνθήκες στην τάξη. - Καλύπτει ιδιαίτερα ευρέως την αποτύπωση της ειδικής γλώσσας και της μνήμης εργασίας ακολουθώντας τον παλμό της έρευνας σε αυτούς τους τομείς. - Εμπλουτισμό της ύλης αναφορικά με τη διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΦΑ,ASD) με νέα στοιχεία επίπτωσης και περιγραφικά κριτήρια. - Περισσότερες από 1.200 νέες αναφορές υπογραμμίζουν τις βέλτιστες πρακτικές που βασίζονται σε αποδεικτικά στοιχεία. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63530  |a Λόγος, Διαταραχές του  |x Παιδιά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 54307  |a Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 59287  |a Λογοθεραπεία (Ψυχοθεραπευτική μέθοδος) 
650 7 |9 53889  |a Ψυχογλωσσολογία 
700 |4 trl  |4 edt  |9 70268  |a Τόκη, Ευγενία Ι. 
700 |a Owens, Robert Ε.   |c Jr.  |d 1944-  |t Γλωσσικές διαταραχές   |9 137987 
710 2 |4 pbl  |9 32529  |a Gotsis 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 616_850000000000000_OWE  |7 0  |9 94611  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-09-16  |e Αγορά  |i 12682019  |l 3  |o 616.85 OWE  |p 12682019  |r 2021-12-01  |s 2021-11-01  |w 2019-09-16  |y BK