Γνώθι το curriculum : γενικά και ειδικά θέματα αναλυτικών προγραμμάτων και διδακτικής /
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, απευθύνεται ταυτόχρονα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για τα θέματα και τη διαδικασία της παιδείας. Ο σκοπός του συγγραφέα είναι να βοηθήσει στο να κατανοηθούν, αφενός τα βασικά και γενικά...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004.
|
Rhifyn: | 2η έκδ., βελτ. και επαυξ. |
Pynciau: |
LEADER | 03524nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20200124152126.0 | ||
008 | 190916s2004 gr e|||g |||| 00| 0 gre d | ||
999 | |c 74354 |d 74354 | ||
020 | |a 960-8077-03-6 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 375 |
100 | |4 aut |9 70251 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης | ||
245 | 1 | 0 | |a Γνώθι το curriculum : |b γενικά και ειδικά θέματα αναλυτικών προγραμμάτων και διδακτικής / |c Γιάννης Χατζηγεωργίου. |
250 | |a 2η έκδ., βελτ. και επαυξ. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Ατραπός, |c 2004. | ||
300 | |a 662 σ. ; |c 23 εκ. | ||
520 | |a Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, απευθύνεται ταυτόχρονα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για τα θέματα και τη διαδικασία της παιδείας. Ο σκοπός του συγγραφέα είναι να βοηθήσει στο να κατανοηθούν, αφενός τα βασικά και γενικά στοιχεία από τη γνωστική περιοχή των αναλυτικών προγραμμάτων, αφετέρου τα ειδικότερα θέματα που άπτονται της διδασκαλίας και της μάθησης. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία και περιλαμβάνει τα θέματα του προσανατολισμού των αναλυτικών προγραμμάτων, της επιλογής και οργάνωσης του περιεχομένου τους, των μοντέλων σχεδιασμού και αξιολόγησής τους, καθώς και των μελλοντικών κατευθύνσεων που στοιχειοθετούν τις διαδικασίες σχεδιασμού τους. Επίσης περιλαμβάνει θέματα όπως η ομαδοσυνεργατική μάθηση, η κριτική σκέψη και η κριτική συνείδηση, τα μαθησιακά στιλ και οι πολλαπλές ευφυΐες και φυσικά η επίδρασή τους στο αναλυτικό πρόγραμμα και τη διδασκαλία. Ο συγγραφέας ελπίζει να αποτελέσει η γνώση των θεμάτων αυτών και του προβληματισμού που τα συνοδεύουν χρήσιμο βοήθημα στην οποιαδήποτε προσπάθεια αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων. | ||
650 | 4 | |2 GR-kkKDBK |9 67070 |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 58279 |a Εκπαίδευση |x Προγράμματα σπουδών | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 63218 |a Εκπαίδευση |x Αξιολόγηση | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 60452 |a Προγράμματα σπουδών |x Σχεδιασμός | |
700 | |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης |t Γνώθι το curriculum |9 137980 | ||
710 | 2 | |4 pbl |9 28292 |a Ατραπός | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 375_000000000000000_ΧΑΤ |7 0 |9 94602 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-09-16 |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη |i 01352019 |l 2 |o 375 ΧΑΤ |p 01352019 |r 2021-05-31 |s 2021-04-12 |w 2019-09-16 |y BK |