Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /

Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Εκδόσεις Πατάκη, 2005.
coleção:Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 069.15 ΚΑΚ
Cópia Unknown Disponível  Localização