Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /

Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Εκδόσεις Πατάκη, 2005.
シリーズ:Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
主題:

類似資料