Ιστορικές σχολές και μέθοδοι : εισαγωγή στην ευρωπαϊκή ιστοριογραφία: πανεπιστημιακές παραδόσεις /
Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να καταγραφεί, κατά το δυνατόν, η πορεία της ιστορικής σκέψης στον ευρωπαϊκό χώρο από τη γέννηση της Ιστορίας στην αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας. Επιχειρείται η επισήμανση των διαφόρων τρόπων γραφής της Ιστορίας από διαφορετικές σύγχρονες, διαδοχικές ή ανταγωνιστικές...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Παπαζήσης,
2008.
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03469nam a22002897a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20191001221030.0 | ||
| 008 | 190805s2008 gr ||||g |||| 001 s gre d | ||
| 020 | |a 978-960-02-2265-4 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 907 |
| 100 | 1 | |4 aut |9 69277 |a Αρώνη - Τσίχλη, Καίτη, |b 1947- | |
| 240 | 1 | 0 | |a Ιστορικές σχολές και μέθοδοι |
| 245 | 1 | 0 | |a Ιστορικές σχολές και μέθοδοι : |b εισαγωγή στην ευρωπαϊκή ιστοριογραφία: πανεπιστημιακές παραδόσεις / |c Καίτη Αρώνη - Τσίχλη |
| 260 | |a Αθήνα : |b Παπαζήσης, |c 2008. | ||
| 300 | |a 412 σ. ; |c 21 εκ. | ||
| 504 | |a Βιβλιογραφία: σ. 385-399. | ||
| 504 | |a Ευρετήριο: σ. 400-412. | ||
| 520 | |a Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να καταγραφεί, κατά το δυνατόν, η πορεία της ιστορικής σκέψης στον ευρωπαϊκό χώρο από τη γέννηση της Ιστορίας στην αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας. Επιχειρείται η επισήμανση των διαφόρων τρόπων γραφής της Ιστορίας από διαφορετικές σύγχρονες, διαδοχικές ή ανταγωνιστικές σχολές. Επιδιώκεται επίσης η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ της Ιστορίας και των άλλων συγγενών επιστημών. Ακόμη, γίνεται μια επιλεκτική παρουσίαση των ιστορικών, κυρίως αυτών που αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα σημαντικών τάσεων στην ιστορική επιστήμη. Παράλληλα ανιχνεύονται οι κατά καιρούς εμφανιζόμενες μεταλλαγές καθώς και οι νέες αναζητήσεις της ιστορικής σκέψης από τις απαρχές της μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Καινούργια αντικείμενα και μέθοδοι εμφανίζονται στο επιστημολογικό πεδίο της και νέες προσεγγίσεις εμπλουτίζουν και τροποποιούν τους παραδοσιακούς τομείς της Ιστορίας, φθάνοντας μέχρι την αμφισβήτηση της Ιστορίας αυτής καθεαυτής από μερίδα της σύγχρονης διανόησης. | ||
| 650 | 7 | |9 55827 |2 GR-kkKDBK |a Ιστορία, Αρχαία |x Σπουδή και διδασκαλία | |
| 650 | 7 | |9 62484 |2 GR-kkKDBK |a Ιστορία |x Σπουδή και διδασκαλία | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |a Ιστοριογραφία, Μεθοδολογία | |
| 700 | 1 | |a Αρώνη - Τσίχλη, Καίτη, |b 1947- |t Ιστορικές σχολές και μέθοδοι : εισαγωγή στην ευρωπαϊκή ιστοριογραφία: πανεπιστημιακές παραδόσεις |9 137442 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |9 26716 |a Παπαζήσης | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 73805 |d 73805 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 907_000000000000000_ΑΡΩ |7 0 |9 93862 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-08-05 |e Δωρεά |i 03452018 |l 2 |o 907 ΑΡΩ |p 03452018 |q 2022-06-16 |r 2022-05-17 |s 2022-05-17 |w 2019-08-05 |y BK | ||